Blog

Cumu mandà i schedari da Launca Intraoral Scanner à u Lab

Illustrazione di stock di clinica dentale

Cù l'avventu di scanners intraoral dentali 3D, u prucessu di creazione di impressioni digitale hè diventatu più efficiente è precisu chè mai.In stu blog, vi diceremu cumu fà u trasferimentu senza saldatura di sti schedarii digitale da u scanner intraoral Launca à u labburatoriu dentale.

Passu 1: Aghjunghjite una nova infurmazione di laboratoriu in Settings

Aprite u software Launca, cliccate nant'à u buttone paràmetri.Puderete vede una opzione chjamata "infurmazione di u laboratoriu" in u fondu.Cliccate nantu à questu, è una volta chì site in, truvate l'opzione blu "new lab" in l'angulu superiore destra di a pagina.Cliccate nantu à questu per creà un novu laboratoriu.

acdvbs (2)

Passu 2: Complete infurmazione impurtante

Dopu avè intrutu in l'opzione "novu laboratoriu", procede à compie l'infurmazioni essenziali, cumprese: Nome di u Laboratoriu 、 Informazioni di cuntattu 、 Indirizzu email 、 Numeru di telefunu è Indirizzu.È ùn vi scurdate di selezziunà u furmatu di mandatu di l'Ordine (PLY/STL/OBJ).

acdvbs (3)

Passu 3: Capture the Digital Impression

Prima di mandà qualsiasi fugliali à u laboratoriu, assicuratevi chì avete catturatu una impressione digitale di alta qualità cù u vostru scanner intraorale.Pone u scanner bè in a bocca di u paziente è seguite l'istruzzioni di u fabricatore per catturà l'area desiderata accuratamente.Preste assai attenzione à qualsiasi spazii di preoccupazione o dettagliu chì ponu esse bisognu di una attenzione speciale durante u prucessu di scanning.

Passu 4: Verificate è Review u Scan

Una volta chì l'impressione digitale hè catturata, pigliate un mumentu per verificà a so precisione è cumpleta.Aduprate u software di u scanner per riviseghjà a scansione da diverse anguli è assicuratevi chì tutti i dettagli necessarii sò catturati chjaramente.

Passu 5: Mandate u File

Dopu avè verificatu a scansione, hè ora di esportà u schedariu digitale da u scanner intraorale.Launca IOS offre diversi formati di fugliale per a cumpatibilità cù diversi sistemi CAD / CAM utilizati da i laboratori dentali.Cliccate nant'à u buttone mandà à sceglie un labburatoriu è u furmatu di schedariu apprupriati.

acdvbs (4)
acdvbs (5)

Step 6: Sceglie i metudi di trasferimentu supplementari

Quandu selezziunate u schedariu, vi vede un codice QR chì appare in u mezu di u screnu.U scopu di stu codice QR hè di furnisce opzioni supplementari.In più di mandà i fugliali via email, pudete ancu scansà u codice QR in u vostru dispositivu mobile per vedeli o sparte u ligame cù altri dispositi o utilizatori per vede.

acdvbs (6)

Passu 7: Verificate u statutu di trasferimentu di u schedariu

Per piacè cliccate nantu à l'icona WiFi situata in l'angulu superiore dirittu di u screnu.Questu permetterà di vede u statutu è i dettagli di u trasferimentu di u schedariu.Assicuratevi chì i schedari sò stati mandati cù successu.Se u trasferimentu falla, verificate duie volte u furmatu di u schedariu è a precisione di l'indirizzu email.

acdvbs (7)

In cunclusione, l'inviu di schedarii di dati dentali da u vostru scanner intraorale à u laboratoriu richiede attenzione à i dettagli è una cumunicazione efficace.Seguendu sti passi è sfruttendu e capacità di a tecnulugia muderna, pudete simplificà u flussu di travagliu, minimizzà l'errori è furnisce risultati eccezziunali per i vostri pazienti.


Tempu di post: 25-mar-2024
form_back_icona
SUCCESSU