Blog

Cumu Pulisce è Sterilize Launca Scanner Intraoral Tips

L'ascesa di l'odontoiatria digitale hà purtatu assai strumenti innovatori in prima linea, è unu di elli hè u scanner intraorale.Stu dispositivu digitale permette à i dentisti di creà impressioni digitale precise è efficaci di i denti è e gengive di u paziente.Tuttavia, hè essenziale per mantene u vostru scanner intraorale pulito è sterilizatu per evità a contaminazione incruciata.I punte di scansione riutilizzabili sò in cuntattu direttu cù a cavità orale di u paziente, cusì una pulizia rigorosa è a disinfezione di i punte di scansione hè necessaria per assicurà l'igiene è a sicurità per i pazienti.In stu bloggu, noi vi marchjà à traversu u prucessu di pulizia è sterilizing Launca punte scanner intraorale bè.

 

 

Passi per u Metudu Autoclave
Passu 1:Eliminate a punta di u scanner è sciacquate a superficia sottu à l'acqua corrente per pulisce e macchie, macchie o residui.Ùn lasciate micca chì l'acqua tocca i punti di cunnessione metalliche in a punta di u scanner durante u prucessu di pulizia.
Passu 2:Aduprate una bola di cuttuni immersa in una piccula quantità di 75% alcolu etilicu per pulisce a superficia è l'internu di a punta di u scanner.
Passu 3:A punta di scansione sguassata deve esse preferibbilmente secca cù un dispositivu d'asciugatura, cum'è una siringa dentale à trè vie.Ùn aduprate micca metudi naturali di secca (per evità l'esposizione à l'aria per un bellu pezzu).
Passu 4:Pone spugna di gasa medica (a stessa dimensione di a finestra di scansione) nantu à a pusizioni di lenti di a punta di scansione secca per impedisce chì u specchiu ùn sia graffiatu durante u prucessu di disinfezione.
Passu 5:Pone a punta di scansione in un saccu di sterilizazione, assicuratevi chì a borsa hè sigillata à l'aria.
Passu 6:Sterilizà in autoclave.Paràmetri di l'autoclave: 134 ℃, u prucessu di almenu 30 minuti.Pressione di riferimentu: 201.7kpa ~ 229.3kpa.(U tempu di disinfezione pò varià per diverse marche di sterilizzatori)

 

Nota:
(1) U numaru di volte di l'autoclave deve esse cuntrullatu in 40-60 volte (DL-206P / DL-206).Ùn autoclave tuttu u scanner, solu per i cunsiglii di scansione.
(2) Prima di l'usu, sguassate l'estremità posteriore di a camera intraorale cù Caviwipes per a disinfezione.
(3) Durante l'autoclave, mette a gasa medica nantu à a pusizioni di a finestra di scansione per impedisce chì i specchi sò graffiati, cum'è mostra in a foto.

Scan Tip

Tempu di post: Jul-27-2023
form_back_icona
SUCCESSU