Blog

Intervista cù DENTALTRè STUDIO DENTISTICO è perchè anu sceltu u scanner intraorale Launca in Italia

1. Pudete fà una introduzione basica nantu à a vostra clinica?

MARCO TRESCA, orateur CAD/CAM et impression 3D, propriétaire du studio dentaire Dentaltrè Barletta en Italie.Cù quattru medichi eccellenti in a nostra squadra, copremu i rami gnathologichi, ortodontici, protesi, implantari, chirurgici è estetici.A nostra clinica seguita sempre i passi di l'ultime tecnulugia è hè impegnata à furnisce una sperienza megliu à ogni paziente.

Dr Marcu

2. L'Italia hè unu di i paesi più sviluppati in odontoiatria, cusì pudete sparte cun noi qualchi infurmazione nantu à u statutu di sviluppu di l'odontologia digitale in Italia?

U nostru studio dentale hè presente in u mercatu talianu dapoi 14 anni, induve utilizanu sistemi cad cam d'avanguardia, stampanti 3D, scanner dentali 3D, è l'ultima aghjunta hè u scanner Launca DL-206, un scanner precisu, veloce è assai affidabile.Avemu aduprà in parechji casi è travaglia bè.

3. Perchè vo sceglie à esse un utilizatori Launca?Chì tippu di casi clinichi avete di solitu affruntà cù u Launca DL-206?

A mo sperienza cù a squadra di Launca è u so scanner sò assai pusitivi.A vitezza di scanning hè abbastanza veloce, facilità di trattamentu di dati è a precisione hè cusì bona.In più, un costu assai competitivu.Dapoi l'aghjustà u scanner digitale Launca à u nostru flussu di travagliu di ogni ghjornu, i mo medichi l'anu apprezzatu assai.Trovanu u scanner 3D impressiunanti è cunvene à utilizà, facendu u prucessu di travagliu più simplice chè prima.Avemu usatu u scanner DL206 per trattamenti di implantologia, protesi è ortodonzia.Migliora assai l'efficienza è avemu digià cunsigliatu à altri dentisti.

Scanner intraorale Launca DL-206P

U sgiò Macro prova u scanner intraorale Launca DL-206

4. Avete qualchì parolla per dì à quelli dentisti chì ùn anu micca sempre digitale ?

A digitalizazione hè u presente, micca u futuru.Sò chì fà u cambiamentu da l'impressione tradiziunale à l'impressione digitale ùn hè micca una decisione faciule da fà, è avemu esitatu ancu prima.Ma una volta sperimentatu a cunvenzione di i scanners digitale, avemu immediatamente sceltu di andà in digitale è aghjunghje à a nostra clinica dentale.Dapoi l'adopru di scanner digitale in a nostra pratica, u flussu di travagliu hè assai migliuratu perchè elimina assai passi complicati è offre à i nostri pazienti una sperienza megliu, cunfortu è risultati precisi.U tempu hè preziosu, l'aghjurnamentu da una impressione tradiziunale à una digitale pò esse un grande risparmiu di tempu, è pudete apprezzà a veloce di scansione veloce è a cumunicazione efficace cù i pazienti è i laboratori.Hè un grande investimentu à longu andà.Mi piace u scanner digitale solu perchè funziona veramente.U primu passu in a digitalizazione hè a scanning, cusì hè impurtante di sceglie un scanner digitale superiore.Fate abbastanza infurmazione prima di cumprà una.Per noi, Launca DL-206 hè un scanner intraorale fantasticu, duvete pruvà.

Grazie, sgiò Marco per sparte u vostru tempu è insights nantu à l'odontologia digitale in l'entrevista.Piuttostu sicuru chì e vostre insights seranu utili à i nostri lettori per inizià u so viaghju digitale.


Tempu di post: Jul-01-2021
form_back_icona
SUCCESSU