Blog

Capisce i Formati di File Modelli 3D in Odontoiatria Digitale: STL vs PLY vs OBJ

 

L'odontoiatria digitale si basa in i schedarii di mudelli 3D per cuncepisce è fabricà restaurazioni dentali cum'è corone, ponti, implanti o allineatori.I trè formati di fugliale più cumuni usati sò STL, PLY è OBJ.Ogni formatu hà i so propri pro è cunse per l'applicazioni dentali.In questu post di blog, andemu ind'è e differenze trà i trè formati di fugliale più populari in odontoiatria digitale.

 

1. STL (Standard Tessellation Language)

STL hè largamente ricunnisciutu cum'è u furmatu standard di l'industria per a stampa 3D è l'applicazioni CAD / CAM, cumprese l'odontoiatria digitale.Rapprisenta superfici 3D cum'è una cullizzioni di facetti triangulari, chì definiscenu a geometria di l'ughjettu.

Pros
Simplicità: I schedari STL cuntenenu solu i dati di geometria di a superficia di un ughjettu 3D, rapprisintatu cum'è una maglia triangulare.Ùn ci sò micca culori, textures, o altre dati supplementari.Sta simplicità rende i schedari STL faciuli di trattà è di processà.

Cumpatibilità: STL hè u formatu più accettatu in u software è u hardware di stampa 3D.Hè guasi garantitu chì qualsiasi stampante 3D o software CAD puderà trattà i schedari STL.

Cons
Mancanza di informazioni di culore: I schedari STL ùn includenu micca culore, texture, o altre dati supplementari, limitendu u so usu in l'applicazioni chì necessitanu realismu visuale o informazioni dettagliate, cum'è l'educazione di i pazienti o u marketing.
Limitazione di metadata: U schedariu STL ùn pò micca almacenà metadati, cum'è l'autore, i diritti d'autore è u locu, chì sò essenziali per a publicazione.

 

STL1

 

STL2

(File STL esportatu daLaunca DL-300Pscanner intraorale)

 

2. PLY (Format di File Polygon)

U formatu PLY, sviluppatu inizialmente in l'Università di Stanford, offre più versatilità cumparatu cù STL.Puderà almacenà micca solu a geometria, ma ancu attributi di dati supplementari cum'è u culore, a struttura, è ancu e proprietà di materiale.Questu rende i schedari PLY adattati per l'applicazioni chì necessitanu una rappresentazione visuale rinfurzata, cum'è u disignu di sorrisu digitale o try-ins virtuali.Tuttavia, vale a pena nutà chì i fugliali PLY tendenu à esse più grande in grandezza, chì ponu influenzà l'almacenamiento è u trasferimentu di dati.

Pros

Versatilità:I fugliali PLY ponu almacenà micca solu a geometria, ma ancu attributi di dati supplementari cum'è u culore, a struttura è e proprietà di materiale, chì permettenu una rapprisintazioni visuale rinfurzata.
Dati detallati:I fugliali PLY ponu catturà infurmazione cumplessa cum'è a temperatura o a pressione, rendenduli utili per l'analisi è simulazioni avanzate.

 

Cons

Grande dimensione di u schedariu:I fugliali PLY tendenu à esse più grande in grandezza per via di l'inclusione di dati supplementari, chì ponu impactà u almacenamentu è rallentà i tempi di trasfurmazioni.

Cumpatibilità: I schedari PLY sò menu cumunimenti supportati da stampanti 3D è software CAD cumparatu cù STL.Questu pò esse bisognu di passi supplementari di cunversione prima di trasfurmà.

 

PLY1

PLY 2

 (File PLY esportatu daLaunca DL-300P)

 

3. OBJ (formatu di u schedariu d'ughjettu)

OBJ hè un altru formatu di fugliale populari in odontoiatria digitale, cunnisciutu per u so usu diffusa in l'applicazioni di modellazione è rendering 3D.I fugliali OBJ ponu almacenà dati di geometria è di struttura, facenduli adattati per l'applicazioni induve u realismu visuale hè cruciale.A so cumpatibilità cù diverse piattaforme di software è a capacità di gestisce mudelli cumplessi facenu OBJ una scelta preferita per simulazioni dentali avanzate è pianificazione di trattamentu virtuale.

Pros
Texture & Color Information: Cum'è PLY, i fugliali OBJ ponu almacenà infurmazione di struttura è culore, furnisce mudelli più dettagliati visualmente.
Cumpatibilità: OBJ hè largamente supportatu in u software di modellazione 3D.Tuttavia, micca tutte e stampanti 3D supportanu direttamente i schedari OBJ.

Cons
Large Size File: I fugliali OBJ, in particulare quelli cù carte di texture, ponu esse abbastanza grande, chì ponu rallentà i tempi di trasfurmazioni.
Cumplessità: I schedari OBJ ponu esse più cumplessi per travaglià in paragunà à STL per via di e funzioni di dati supplementari chì sustenenu.

 

OBJ 1

obj2

 (File OBJ esportatu daLaunca DL-300P)

A scelta trà STL, PLY è OBJ dipende da ciò chì avete bisognu di u vostru mudellu 3D.Se a simplicità è a cumpatibilità larga sò chjave, STL puderia esse a megliu scelta.Sè avete bisognu di culore detallatu o altre dati, cunzidira PLY o OBJ.Comu sempre, hè impurtante di cunsiderà e capacità è limitazioni di u vostru software è hardware specificu.

 

A scelta di u furmatu di u schedariu hè solu un passu in u prucessu di odontoiatria digitale.Tuttavia, capiscenu sti formati è e so implicazioni pò aiutà à piglià decisioni più infurmate è, infine, furnisce una cura megliu di i pazienti è risultati di trattamentu.


Tempu di Postu: Aug-31-2023
form_back_icona
SUCCESSU