News

Launca à Dental South China 2024: Esplora a nova funzione di DL-300

asd (1)

U Dental South China 2024 hè stata cunclusa cù successu u 6 di marzu à a China Import and Export Fair Pazhou Complex in Guangzhou.L'avvenimentu di quist'annu hà vistu una crescita di l'assistenza, cù i prufessiunali chì anticipanu ansiosi l'ultimi avanzamenti in l'equipaggiu è e tecnulugia dentali.

asd (2)
asd (3)

Launca Medical hà presentatu u scanner intraorale DL-300 di punta è a so ultima versione di software in Hall 14.1, Booth E15.I visitatori ponu assistisce à dimostrazioni in diretta, sperimentà e funzioni più recenti, è scopre cumu stu scanner digitale pò simplificà l'operazioni, rinfurzà l'interazzione cù i pazienti è migliurà l'efficienza sia in pratiche dentali sia in laboratori.

asd (4)
asd (5)

À a mostra, u nostru cunsiglieru tecnicu hà dimustratu in modu impeccabile e novità di u DL-300, cumprese Endoscope, Undercut Analysis, Margin Line, Health Report and Model Base.Parechji dentisti anu manifestatu un forte interessu in u nostru scanner intraorale, lascendu cù una impressione prufonda.

asd (6)

Aspettu di vedevi di novu à Dental South China di l'annu prossimu.Siate assicurati, purteremu ancu più sorprese è innovazioni.


Tempu di Postu: Mar-07-2024
form_back_icona
SUCCESSU