News

Launca Medical farà u debut ufficiale in i Stati Uniti in a CDS Midwinter Meeting 2022

Launca Medical hè entusiasta di annunzià u so debut ufficiale in i Stati Uniti à a Chicago Midwinter Meeting di questu annu, l'avvenimentu si terrà da u 24 à u 26 di ferraghju.U stand primariu di Launca serà in l'edificiu McCormick Place West di Chicago, Booth #5034, è ancu avemu un stand in a riunione di u LMT Lab Day à l'Hyatt Regency Chicago.

Launca Medical Device Technology Co., Ltd. (Launca) hè un fornitore di punta di soluzioni di scansione innovative in odontoiatria digitale.Stabbilita in u 2013 da u Dr Jian Lu, (PhD, California Institute of Technology, USA), Launca si concentra nantu à u sviluppu di u sistema di scansione intraorale basatu annantu à a so tecnulugia di imaging 3D proprietaria per più di 8 anni, è avemu lanciatu cù successu una serie di scanners intraorale à u mercatu glubale cumpresi DL-100 in 2015, DL-150 in 2018, DL-202 in 2019, è DL-206 in 2020. Semu fieri di esse un partner globale preferitu per i pratichi dentali, i laboratori dentali è autorizati. distributori in più di 100 paesi.A nostra visione hè di creà continuamente soluzioni di scansione intraorale avanzata per aumentà l'efficienza, a qualità è u cunfortu di i pazienti di i servizii dentali in u mondu.

A causa di a pandemia, u staffu di Launca Medical ùn assisterà à a riunione di CDS in situ è ​​avarà u nostru distributore per participà à questa mostra dentale.ProDigital Dental hè un distributore di Launca Medical, a so squadra offre un supportu prufessiunale è vendite di rivenditori basati fora di i so uffizii in New Albany IN.

L'opportunità di cummercializazioni è di partenarii strategichi sò cunsiderate durante sta riunione.Riferiremu tutte e vendite di spettaculi in una basa rotativa à i nostri rivenditori chì anu impegnatu è assicuratu accordi cun noi prima di l'avvenimentu.

Semu entusiasti di esibisce è mostrà l'America di u Nordu l'ultime tecnulugia di scansione cù una di e soluzioni di scanner più veloci, precise è simplificate in odontoiatria.

Launca hè un sistema cumpletamente apertu, à un prezzu raghjone cù 36 mesi di supportu gratuitu è ​​aghjurnamenti.Hè "autocalibratu", ùn hà mai bisognu di aghjustamenti manuali.Hè una suluzione di scansione direttamente fora di a scatula cù una furmazione senza pari è un supportu IT.

Sè vo circate un novu scanner o a vostra prima sperienza in odontoiatria digitale, assicuratevi di visitàci è pruvate a tecnulugia di scansione Launca in prima persona!Faceremu scans di pazienti in diretta in situ à a riunione è avemu i nostri mudelli di soluzioni portatili è di carru in situ per voi per aduprà à a cabina durante a riunione principale è u ghjornu di u laboratoriu LMT.

Ci si vede in Chicago!Semu entusiasti di partenarii cun voi in 2022 è fora!


Tempu di Postu: Feb-08-2022
form_back_icona
SUCCESSU