News

Launca New Software Version.1589 Released

-01

Semu felici di annunzià una nova aghjurnazione di u software per u nostru scanner intraorale.Questa aghjurnazione include parechje migliorie chjave chì credemu chì migliurà a vostra sperienza cù u vostru scanner Launca.

A mellura più notevuli hè l'integrazione di i nostri dui prugrammi software in unu, cù l'opzione di gestisce i paràmetri in a pagina di login.Questu serà più faciule per l'utilizatori per accede à tutte e funzioni è e paràmetri di u software di scanner in un locu.

Avemu ancu aghjustatu un modu AI-scan, chì identifica automaticamente è sguassate i tessuti molli, lascendu solu u mudellu di denti è a gingiva.Per piacè nutate chì sta funzione deve esse disattivata durante a scansione di mascelle edentuli, casi di implanti è altri mudelli non intraoral.

Altre migliorie includenu una indicazione di l'effettu di sonu di l'allineamentu di u muzzicu successu, a capacità di aghjunghje attache à l'ordini in l'interfaccia di Invia, è un allineamentu di occlusione più precisu.Inoltre, u software avà mostrarà un segnu d'esclamazione in l'icona di u scanner s'ellu ci sò file di calibrazione mancanti.

Launca Cloud Platform hè avà in linea!Visita u web cloud: https://aws.launcamedical.com/login.

Per accede à l'ultima versione di u software, cliccate quì per scaricà u pacchettu di installazione.

Fighjate un'occhiata à a scansione unicu arcu veloce cù a nostra ultima aghjurnazione di u software - cumpletata in solu 25 seconde!

Video YouTube: https://youtube.com/shorts/Hi6sPlJqS6I?feature=share

Incuragemu tutti l'utilizatori à aghjurnà à l'ultima versione per prufittà di sti migliuramentu.Sì avete qualchì quistione o feedback, per piacè ùn esitate à cuntattateci.Ti ringraziu per u vostru sustegnu è restate cunnessi!


Tempu di Postu: Dec-13-2022
form_back_icona
SUCCESSU